вторник, 15 декабря 2015 г.

Етап 4

На четвертому етапі проектної роботи кожен з членів команди  вивчив вдома склад продуктів.прийшовши до школи кожен поділився  своїми враженнями та разом склали план дій та віришили  дослідити проінформованість громадян Кривого Рогу про харчові добавки. Нашою командою було опитано 90 респондентів. Встановлено, що майже половина з них (49,5%) звертає увагу на дату виготовлення і дату, до якої дану продукцію використати. На склад продукції, на жаль, звертає увагу лише третина опитуваних(33%). Порадувало те, що 93,3% респондентів знає про харчові добавки. 85,5% з них вважає, що вони шкідливі для здоров’я людини, і більшість з опитуваних вважають, що інформації про склад продукції на упаковці продуктів не вистачає (80%). Але 49% купує продукти харчування, де не зазначено його склад. У більшої половини опитуваних відбулися алергічні реакції на продукти харчування (51,1%). 85,5%  респондентів купили б екологічно чистий продукт за дорожчою ціною. З усіх опитуваних 74,4% не зверталися до працівника по захисту прав споживачів з приводу неякісних продуктів, але 72,2% готові звернутися до працівника по захисту прав споживачів в разі виявлення ними неякісних продуктів.

Комментариев нет:

Отправить комментарий